Seher_coban Yakın zamanda muayene olduğum için başkası yararlanabilsin diye iptal etmişler ama haftada bir gitmem gerekiyor 37.haftadayım dek geldi aldım diye sevinmiştim bende
ikiprensannesi__ Seher_coban ay bu mhrsde herşeye karışıyor ya sen git yine bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde 36 haftadan sonra randevusuz gidebiliyorsun ben sezeryanim sormadım hiç ama normal yapanlar öyle söyledi sen git randevum iptal olmuş de
Churcill Seher_coban geçende bana da aynısı oldu ben de sinir oldum. Eğer doktor haftaya gel dediyse bankodan sıra vermeleri lazım. Ben her hafta randevusuz gidiyorum alıyo doktor
GulserenKY Seher_coban Yakın zamanda muayene olduysan zaten 10 gün içinde kontrol hakkın oluyor. Ordaki görevliye söyleyince doktora gorunebiliyorsun
nefessmommm Seher_coban maalesef öyle canım benim devleti bırakmanın bir sebebi de buydu çok kalabalık randevu yok ve kafalarına göre hareket ediyorlar 15 gün önce randevu alsan da iptal ediyor
Seher_coban ikiprensannesi__ zaten en son gittiğimde de randevu almamıştım doktoruma randevu bulamıyorum demiştim o da direk gel demişti oylelikle gittim ama doktor beni tam 2 saat bekletti kapının önündeki tüm herkesi muayene ettti en son beni aldı halbuki erkenden gitmiştim ne saçma randevu sistemi ya Suriyeliler bile randevusuz giriyor
Merveeall ikiprensannesi__ sabah erkenden gidersen sıra alabiliyorsun yani benim yaşadığım şehir öyle en azından
Nuurrr Evet böyle bi sıkıntı var MHRS de, bende 39+2 deyim 2 günde bir gidiyorum. Sabah erken gidip sıra alıyorum mecbur, hamileliğin son ayları diye de tolerans pek göstermiyorlar .
Seher_coban Nuurrr aynısını yaşadım en son gittiğimde hamilelere öncelik diye bilirdim tam tersi 2 saat bekletti beni
Nuurrr Seher_coban hamilelerden ziyade son haftalardakilere bile öncelik tanımıyorlar, üstelik niye erken gelmedin diye azarlıyorlar
GulserenKY Seher_coban Gittiğiniz hastanede nasıl bilmiyorum ama Bursa şehir hastanesinde bana sekreter öyle söylemişti. 10 gün içinde kontrol hakkın var randevu almadan gelebilirsin diye. Ama aynı doktora gelebilirsin dedi. Liste vardi orda hangi gün var bakıyordum. Zaten randevu zor alınıyor biliyorlar her hafta çağırıyorlar son zamanlarda mecburen bakmaları gerekiyor.
Churcill Seher_coban görünmemekten iyidir ya başka çare yok. Sabah erkenden gidiyorum öğlene kadar bekliyorum. Geçende öğleden sonra gittim o zaman çok beklemedim bak. Sonuç gösterceklerle nst gösterecekleri sordular hemen aldılar
123456789bahar Seher_coban ay canım benimde yarın randevum vardı bi baktım randevum iptal olmuş muayne olduğum için yakın zamanda bana doktorum kaşeli kağıt veriyo her gittiğimde günü yazıyo 8de gel diyo ama bende randevuma güvenip geç saatlerdeydi rahat giderim demiştim şimdide diyorum nasıl yapıcam günüde geçti aynı durumdayız ben bursa şehir hastanesine gidiyorum sen