bendeanneoldum_ Kızlar 25 Ağustos da doğum yaptım ve şimdi bebeğim sarılık oldu yatış yapıldı ışık altında şuan bu durumu yaşayan varmı kaç gün içinde geçti bu bebeğime bişey olmasından korkuyorum lütfen bu durumu yaşayan varsa yazabilirmi
BozkrtArs bendeanneoldum_ canım 1 günde çıkanda var 3-5 günü bulan da var.. bebeğin vücuduyla alakalı onu atmasıyla .. Allahım Şafi isminin hürmetine şifa versin inşallah
bendeanneoldum_ BozkrtArs amin inşallah canım sarılığı 20 e yukselmis yani sık sık da emzirdm inşallah hemen düşer 🙏