Herkese merhaba hanımlar , buralarda pozitif doğum hikayeleri okumaya sevenler illa ki vardır diye yazmak istedim. Bu benim ikinci doğumumdu, ilk doğumum da normal doğum olmuştu. Dolayısı ile ikinci için herkes daha hızlı olur diyordu, ki öyle de oldu. 36+3 haftalık gebe idim, gece görümcemin düğününden döndük , geç saatte uyuduk, sabah kalktık rutin kontrol için doktoruma geldik. Önce Nst’ye bağlandım, herşey gayet normal hafif hafif sancılarım vardı. Doktoruma muayene için beklerken baya bi kasıklarımda ağrı hissettim arada oluyor geçiyordu. Dedim dün çok oynadım, ondan herhalde. Doktorun yanına girince söyledim, bi bakalım hemen dedi. Bi baktı 2 cm açık, seni yatıralım hemen dedi. Öğlen saat 2 de yatışım oldu. Saat 6-7 gibi açıklığım 4 cm’di. O ara lavman yapıldı , biraz suni sancı bağlandı vs. Sonra ebe seni duşa alalım , pilates topuna otur dedi. Saat 7 de sıcak duşa girdik , bir saat boyunca sıcak suyun altında her sancı geldiğinde topta zıpladım. (İnanılmaz sancıları hafifletti ) 8 de duştan çıktım, ebe açıklığın 6 cm , epidural için doktorla konuşalım dedi. Tamam dedik, 5 dk sonra doktorum geldi , epidural yapalım, istiyordun zaten bi daha bi kontrol edeyim dedi, istersen önce yine duşa girersin duşta güzel ilerlemiş açılman dedi , bi baktı açıklık 8 cm 🤦♀️ epidural istiyorsan yine alabilirsin, ama bu saatten sonra etki etmeyebilir, ama gelmesi 2 saati de bulabilir sonuçta belli olmaz dedi. Öyle konuşurken hayır hayır birşeye zaman yok bebeğin kafasını görüyorum açıklık 9 cm hadi artık ıkınmaya başla dedi. 28.08.2023 , akşam saat 8 buçukta 3. Ikınmada oğlum Egemen dünyaya geldi. Yani sancılarım saat 6 gibi ciddileşmeye başladığını düşünürsek, 2,5 saatte doğum yapmışım demek oluyor. Tabiki normal olduğu için zordu ama ilk doğumuma göre çok hızlı olduğu için ve duş çok etkili olduğu için benim için pozitif bir doğumdu. Şuanda ikimiz de gayet iyiyiz, çok şükür. Hastanemiz Medipol Mega hastanesi, doktorumuz Duygu Işıl Gencer. Tesadüfen nöbetçi olduğu güne denk geldi doğumum, bu yüzden çok mutlu oldum. Çok pozitif , beni her anlamda rahatlatıp , yanımda oldu gerçekten. Sorularınız varsa yanıtlayabilirim seve seve. 🥰 Herkesi Allah kurtarsın diyeyim en baştan 🙏🏻