Kozlar selam 40+0 haftalık hamileyim her an bebeği bekliyoruz artık pazartesi ki muayenemde doktorum söyledi nasipse doğum normal olacak fakat öyle hastayım ki bazen öyle tıkanıp öksürüyorum nefes almaya fırsatım olmuyo ölücüm sanıyorum doktora gittim antibiyotik verdi ama öksürüğüm hiç hafifletmedi sanki bunun için ne yapabilirim öksürüğe iyi gelecek bir şey biliyor musunuz hemen hemen her şeyi yaptık ama hiç faydası yok sanki boğulacak gibi oluyorum lütfen yardım😔😔