Elifsenagocer canım ben de 5 gün yattım 34 haftada, ki bugün 35+0 ım pazartesi taburcu oldum. Aynı şekilde sancım vardı durdurmak için nidicard diye bi ilacı 48 boyunca düzenli aralıklarla verdiler, günün yarısında nst bağlı geçirdim, iki akciğer iğnesi vuruldum ve sürekli serumlar verildi. Şimdi sancı değil kasılma olarak geliyor, o yüzden saldılar ama evde yatış halindeyim eşim, 13 yaş kızım ve annem her işi yapıyorlar sağ olsunlar. Yemeğimi bile hastanedeki gibi uzandığım yerden tepside yiyorum doğuma kadar bu şekilde gideceğim. Ne kadar içerde tutabilirsek o kadar iyidir dediler 🤷 sen de içini ferah tut, verilen ilaçlar doğumu durdurmak için ve işe yarıyor cidden 😉 inşallah sağlıklı zamanda hayırlısıyla alırız kucağımıza 🌸