kahvesever__ Evet arkadaşlar baya zor oldu ama bende doğurdum rabbime şükürler olsun ki yazanlar için dua edenler için çok teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun 🥰🥰
Kalbiimde2can kahvesever__ sana bakmaya gelmistim bende canim cok sükür gözün aydin allah anali babali büyütmeyi nasip etsin insallah 🥰 sen ve bebis nasildiniz😍🧿❤️
Aslhna kahvesever__ tebrik ederim sağlıcakla büyütün 💐☺️ kanı yüksek çıktı nasıl oluyor birde ilk doğduğunda mı kan değerlerine bakılıyor
kahvesever__ Aslhna teşekkür ederim evet dogdu iki saat sonra kan değerlerine baktılar Yüksel dediler bir gün makinelere bağlandı ve şu anda yanımda uyor çok şükür çok iyi