Minikruyam Ya kuruntu yapior olabilirim ama soracağım 5.haftada ulturosana gidip kesesinin mm sini bilen var 8.58 mm kesen minik embriyomu gördüm küçük mu diye normalden kuruntu yaptım doktor bisi demedi 7.haftada kalp atışı duyabilir iz dedi sadece
Fenciiii Minikruyam Hiç telaş yapmayın kesenizin boyuna değil sağlıklı olup olmadığına bakın benim kesem 7.33 mm ymiş ilk gittiğimde sonra 1.24 cm olmuş en son 6+1 yada 6+4 de kalp atışına gittik doktorların geneli öyle çağırıyor ben aceleci davranıp gitmiştim
Minikruyam Minigiim-vebenn52 gördüm çok şükür de 8.58 mm gördüm küçük mu acaba dedim normalde 6.haftada kalp atışı duyulurken doktor bana 7.haftada duyarız dedi diye
Kiwitoveannesi Minikruyam 6 haftada kalp atışı duyan görmedin hiç en az 7 haftalık olması gerekiyor kalbi yeni oluşuyor çünkü benim Altan ulutrosonla duymustu 7 haftalık olmama rağmen boşuna kendini telaşa sokma
Minigiim-vebenn52 Minikruyam bende 6+5 te duymuştum hemen hemen 7 sayılır zaten güm güm diye atışını 8de net duyuyorsun 6 da hafif duyuluyor doktor net olsun diye 7 demiştir
NewMom___ @Minikruyam hiç hatırlamıyorum ama biz 6+6 da duymuştuk hem kalp atışını bebeğimizin hemde bebeği görmüştük
bebitomom Kiwitoveannesi 6+1 de duyduk kalp atışını ama 8. Haftaya kadar duyulmaması normal diyor doktorlar
Minigiim-vebenn52 NewMom___ sesi hafif geliyor onu kast ediyorum ritim ölçülüyor ama şiddetli sesi 8 ve 8den sonra duyuyorsun doktorum da öyle demişti
64Demet64 Illa 6 fa kalp duyulcakndiye birsey yok ben 5+3 (yani 6. Haftada) e keseyi 6+3(yani 7. Haftada )kalp atisini gordum suan 35+2