34 haftalık hamileyim ilk çocuğum her kafadan bi ses çıkıyor çokta korkuyorum anlatamam size korkumu bayılacak gibi oluyorum düşündükçe doktor boyun uzun fiziğin müsait rahat doğum yaparsın diyor etrafımda uzun insanlara soruyorum camdan kendimi atmak istedim diyen oldu sezeryan da ölürsün diyorlar birine soruyorum aaa normal doğur hiç bişe yok diyor diğeri boşuna acı çekme sezeryan daha iyi diyor ne yapacağımı hangisinden korkacağımı şaşırdım yardımcı olun ne olur 🙏