Sibelsamet_64 Sezeryanda sondayi çıkardıktan sonra hasta bezine tuvaletimi yapamıyorum neden acaba yaşayan var mı bu durumu
Kiwitoveannesi Sibelsamet_64 sonda çıktıktan sonra wcye gidiyoruz canım ayaklarımı hissettiğim an söyledim çıkardılar bidaha wcyw gittim
Hunilininbirii Sibelsamet_64 sondadan sonra çok çişim varmışta yapamıyomuş gibi olmuştum bol sıvı tüketmek lazımmış
Kiwitoveannesi Sibelsamet_64 ilk Bi yaparken zorlandım sonra hiç zorlanmadım oda Büyük Bi ihtimal korkudan zorlandım korkcak bisey yokmuş
Sadeceanne2 Aslında sonda takıldığı zaman torbaya akıyor idrar o yüzden dir Bol sıvı tüketin. Kayısı hoşafı. İncir Hem süt yapar hem gaz için yardımcı olur
Kiwitoveannesi Sadeceanne2 kesinlikle hoşaf çok önemli bol bol tüketin hem süt yapıyor hem gaz çıkartıyor wcye rahat çıkıyorsunuz ben bol bol istim sürahi yanımda dururdu gelir gider içerdim yanında bol su ile
Mervekim Önemli olan bol bol hareket etmek yoksa sondayı çıkarmadan geceyi geçirebilirsiniz ve eğer varsa yapabilirsiniz tuvaletinizin geldiğini hissediyorsunuz sonradan zaten çıktıktan bir süre sonra deneyin mutlaka
Happybayby Bende yapmamıştım tuvaletimi normal doğum yapmama rağmen. Bir hafta takılı kalmıştı malesef sonda.