battaniyemkareli tuzlu su sizinde caninizi cok yakmiyor mu? Cok zorlaniyorum ya, bir yandan bas agrisi -gerilim tipi- bir yandan rinit ve bogaz agrisi asla uyuyamiyorum geceleri. Dun gece sunu fark ettim, sag ve ya sola donuk yatinca hic nefes alamiyorum. O yuzden iki yanima yastik koyup, biraz da yastigimi yukseltip oyle uyuyabildim gece 4te. Bilmiyorum nasil yapicam ya, bugun doktora gidicem muhtemelen sizin soylediklerinzi soyleyecek. Tesekkur ederim ❤️