Ceylanv kızlar bugün baya bi kasılmalarım oldu düzensiz ve tuvaletten cıkamıyorum sürekli afedersiniz kakam geliyor 😬 39+1 doğum belirtisi dimi bunlar böyle olan varmıydı
piemses_annesi Ceylanv bende 39+2 ve sürekli tuvalette gecio günüm 😅 afedersin klozete oturduğum an bir ağrı sancı oluo anlatamam
Fik Bendede var kuzu gün boyu ağrılarım var resmen ve sürekli tuvalete gidiyorum ayıptır söylemesi günde 1 yaparken 2-3 defa çıkıyorum tuvalete ve ishal gibi de değil normal yani 🙄 bende 39+1 im 😄