piemses_annesi Kızlar bugün gün boyu çok afedersiniz iç çamaşırımda hep ya akıntı yada yasarma vardı bazılarında su az az gelirmiş nedir sizce benimki🥲
kaganinannesi_ piemses_annesi piemses_annesi Ve tabiki de katılıyorum buradan söylenenler sağlıklı bir yorum olmaz.
Baharoloji piemses_annesi tutmayı deneyin tutamıyorsanız su olabilir bir de idrara sıkışıkmıydınız farkında olmadan idrarda kaçmış olabilir
kaganinannesi_ Ben de öyle hissediyorum bugün doktorda suyunda hiç bir eksilme yoktu. Beni de korkutuyordu. Hatta tuvalette bile kontrol edemiyorum ve su çıkıyor sanıyordum ama baskıdanmış. Benim 37+3
piemses_annesi kaganinannesi_ aynen benimki de çok baskı yapio sabahtandir umursamim su değildir diyorum ama şu saate kadar geldi hep yani
Fik Doktora gitmen lazım kuzu test yapıyorlar su testi anlaşılmıyor yoksa bendede vardı aynı dediğin gibi gittim test yaptılar akıntı çıktı su değilmiş 😊
Fik piemses_annesi alttan muayene gibi canım küçük bir alet i takıyorlar öksür diyorlar o akıntıyla test yapıyorlar su mu akıntı mı diye 2 dk bir test acıtmadı hiç canımı kendini kasma yaparlarsa yeter
piemses_annesi Fik şimdi astaneye gittim geldim alttan muayene yaptı açıklık hiç yok suyum da gelmemiş enfeksiyon varmış bu hafta doğum olmalı moralim bozuldu ya 🥺 hiç açıklık yokmuş
Fik piemses_annesi ay benimde öyle oluyor canını sıkma kuzu bu hafta doğum olmalı mı dedi kaç haftalıksın ki
piemses_annesi Fik 39+2 deyim devlet Hastanesi’ne gidiyorum şimdi özel sezeryan yaparım seni dedi ama devlet hastanesi de ilk fogumun 42 haftaya kadar vakti var diyor ben bekleyemem o kadar Allah korusun pislik yapıp yutan var ya