Baharoloji bsrsnmz 34. Hafta ile başladı bazen nefesim yetmiyor gibi hissediyorum büyüdükleri için baskıları artıyor
Ozleemmmm 39+1 olduk bu gece 1-2 haftadır derin derin nefes alamıyorum çok zor havalardanda kaynaklı heralde dışarda serin esen yerde daha iyiyim
bsrsnmz Ozleemmmm evet haklısınız havalarda etkiliyor, bizde antalyada klimanin basindayiz sürekli Sizinde az kalmış saglikla kucaginiza alin insallah