iremuzunkala Kızlar bebeğim haftalardır yerinde sayıyor dün Zeynep kamile yatışım yapıldı ilk ciğer geliştirici iğnem vuruldu sizce nasıl olacak gelilmezse sezeryan mı olacak aynı duyumu yaşayan var mı veya benzer suyum da azalmış maalesef.
Hacerozcn iremuzunkala evet bende 37+0da sezaryen oldm bebek 35 haftalikken gelisimi durms cok sukur saglikli Rabbim yardimcnz olsn 1997 dogurdm😑