Gulhan2692
Ailede şeker olup olmamasına bağlı 50cclik veya 75 cclik glikoz sıvısı istemişti doktorum. Eczaneden alıp 12 saat aç kalıp kan verdim ardından sıvıyı icip 1. Saat kan verdim birde 2.saat verdim. Sonucu aynı gün öğleden sonra çıkmıştı. Yani ilk kendi kadın doğum doktoruma gittim o yönlendirdi