Nesli-diba Kizlar adetim 7 gün geçti test yaptım pozitif ve kanda da belli oldu 150 çıktı beta değerim ikinci hamileliğim hastaneye ne zaman gitmeliyim doktor çok yeni demişti hamilelik için ne zaman gitsem kalp atışını duyarım
KuzeyinAnnesi10 Nesli-diba 7 8 haftalık olduğunda giderse hem kese hem bebek görülür canım erken gidip kendini telaşa kaptırma
Baharoloji Nesli-diba değeriniz çok az bir kaç gün bekleyin sonra kese görünür vajinal usg ile sonra bebek ve kalp atışı onun için 1-2 hafta olabilir
Nesli-diba Bende yedi hafta olsun sonra giderim diyorum ama sağ kasigim okadar çok.agriyorki hiç gecmeyen bir sırt ağrım da var acaba bir soeun mu var diye merak ediyorum