Baharoloji Gamze4127 benimde 30. Haftada falan başladı erken doğum belirtisi değil hormonlar sebebiyle olabiliyor normal
52sareDeniz Normal canım benimde o dönemlerde biraz gelmişti sonra geçti 37+3 te tekrar biraz geldi kesildi doktora sordum doğumdan sonra sorun yaşamazsın iyi oldu demişti
ebrunasrullahylmz12211221 Bende şuan tam onla ilgili bi post açtım 2 gündür sol göğsümden süt akıyo 34 haftalığım şuan yine akıyo göğüs pedi mi taksam aceba