Merve-34 doktorunuza durumdan mutlaka bahsedin korkulacak bir durum değil ama benim doktorum dayanılmaz bir sancı olduğunda hemen gel demişti beklemeden yani yalancı sancı olup olmadığını nst de görebiliyorlar çünkü ben doktoruma nst den önce söyleyince sevinmişti aaa iyi 40 lı haftaları beklemek zorunda kalmayacağız gibi demişti nst den sonra hemen magnezyuma başlıyoruz hareket yasak erken doğum olabilir ciğer geliştirici iğne yapmam lazım falan dedi ama ben ciğer geliştirici iğneyi kabul etmedim süreci sakin geçirmek istediğimi söyledim sağolsun anlayışla karşıladı ama dayanılmayacak sancın olduğu an hemen gel dedi yani yaşadığım için söylüyorum doktora görünmeden yalancı sancı olup olmadığını bilemeyiz