Slnrcn aret kameri çok duydum herkes başarılı ve memnun kaldığını hamile olduğunu dile getiriyor . İnşallah sende güzel sonuç alırsın . Benim de doktorum bana gerek görmedi . Bence yaşımızdan dolayı hücrelerin canlı ve güçlü olduğu içindir bence doktorunu dinle emin ol doktorlarımız başarılı gerek görse söylerlerdi diye düşünüyorum 🤗