Benim de bir kontrolümde (28.hafta gibiydi sanırım) suyun fazla demişti. Suyun fazla olması erken doğumu tetikleyebiliyor. Sınırın üstündeydi. Yedikleriniz etkiliyor genellikle. Meyve ya da meyve suyu tüketiyorsanız azaltmanız gerekir. Özellikle karpuz gibi. Bir de bolca su tüketip bolca tuvalete çıkın. Ben öyle yapmıştım. Bir daha bir sıkıntı yaşamadım, olması gereken seviyeye indi.