Sedaergn Merhaba kızlar. Birşey soracağım 2 haftadır olan birşey bu kahvaltıdan sonra hep başım ağrıyor. 2 saat felan sürüyor. 34 haftalık hamileyim. Varmı bu durumla karşılaşan. Feramat 100 mg ilaç kullanıyorum. Demir ilacı
Tosbik Sedaergn evde klima varsa eğer çarpıyor olablrmi? Klima benim sürekli başımı ağrıtıyor ondan didim
Elanaz Sedaergn Kahvaltıda tatlı şeyleri çok tüketiyor olabilir misin acaba benim öyle oluyor çünkü ne zaman kahvaltıda tatlı bir şeyi çok yesem baş ağrısından ölüyorum.