Busracft Son bir saattir alt tarafıma bıçak saplanması gibi acı girip çıkıyor ve bebek çok hareketli. Sancı olabilir mi? 35+6 dayız.
Baharoloji Busracft doktorum bana tüm karnını kaplayan belli sürelerde gelip giden toplanma diye anlattı aslında 2. Gebeliğim ama resetlendim sanırım tek bir yerde ise sancı değildir