Edademet teşekkür ederim 🙏🏻 ben hemen düşünmüyordum aslında hapı bırakmadan doktora gittim bana 6 ayla 12 ay arası hamile kalmazsın şimdi bırak anca hormonlar düzelir vs dedi bende bıraktım en erken 6 ay da olur diye düşünürken 1 defa adet oldum sonra hamile olduğumu öğrendim hiç beklemiyorum korunmayı bırakmama rağmen belli olmuyor bu durumlar aslında sizde hayırlısıyla en kısa zamanda güzel haber alırsınız inşallah 🙏🏻