Arkadaşlar benim bayadir suyum fazla geçen haftalarda endol kullandım bı nebze düştü ama hala fazla şuanda bı kaç gündür ağrıdan sancidan ağlıyorum artık adım atamıyorm o derece bugün gittim nst de bişey çıkmadı ama bebek transvers duruş tehlikeli kordon sarkması plasenta ayrılması yaşayabilirsin dedi dönmesi için hareketler de yapıyorum ama başına gelen var mı böyle bişey