Alexab fatosalih arkadaşım ayhan hocada yaptı hiç memnun kalmadı sezeryandı. Başka bir arkadaşım özlem hocada yaptı normal doğum çok memnun kaldı. Ben de hamileyim medical parkı tercih etmedim. Medstar topçulara geçtim ekip ve doktor çok daha iyi
Yagmurun2 Medstarda koray bey var arkadaşım onda doğum yaptı çok memnundu bende koray beye gidicem o yüzdennn