Kelebek1 Merhaba hastane çıkışı aldım ama iç dış zıbın yok içlerinde komşularım al diyo ilk zamanlar bebek teni hassas oluyor Giydir mutlaka diye kimisi de giydirmiyorlar hastanede boşuna alma diyor siz aldınız mı gerekli mi sizce
Gulsunoyku Ben fazladan pamuklu aldım hastanede giydirdiler doğru söylemişler 2 tane de olsa almanı tavsiye ederim benim 2.çocuğum 2 sindede aldım