kelebek12345 merhaba canım ben çatlatma iğnesini evde yaptıktan sonra eşimle birlikte olmamı söylemişti doktor. Ve ondan sonraki gün bekledik. Bir sonraki gün de aşılamam vardı. Aşılamaya sıkışık girdim. Aşılama yapıldıktan sonra seni yarım saat kaldırmıyorlar. Yattığın yerde kalıyorsun. Sonra kalktım çok sıkışmıştım ama eve gidene kadar tuvaletimi tuttum. Ağır ağır yürüdüm. Eve geçince lavaboya gittim. ☺️Protestan hapımı içip biraz uyumuştum. 2 saat fln dinlendikten sonra kalktım yemeğimi hazırladım. Çok yormadan kendimi. Sonraki günler rutin hayatıma yine devam ettim. Çalıştım işe gittim Protestan hapımı ve folic asitimi içtim. Sonra da Bebişimizi öğrendik. O yüzden kendini çok yıpratmadan rutine devam et. Kasıklarını zorlama. Süpürge yapma. Su kaldırma. Ve bol bol dua et☺️Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏