kzilar uygulamaya göre son 3 gün. bugün randevum vardi doktor cuma günü sabah erkenden gel dedi. bi anlik şokla bi sey soramadim sizce doğum olur mu. yani acilmam falan yoksa suni sanciyla baslatirlar mi ya da sezeryan. ilk gebeligim ve bu konularda fazla bilgisizim yardimmm