BusseBal Arkadaşlar merhaba, içinizde çam ve sakura hastanesinde doğum yapan var mı? Yaşadıklarınızı paylaşır mısınız memnun kaldınız mı?
ayseaaksoy BusseBal ben bir kere kadın doğum acilinde gittim rezilliğin en dibini yaşadım hamilelere çok kötü davranıyorlardı çok stres oldum çıkışımı verip imza atıp çıktım çok kötüydü 🥲