TugbaYalcin57 Benim oğlumda var gebelikte söylememişti sonra öğrendik büyüdükçe geçer dedi inşallah geçer bu arada sünnet olmasıda gerekti idrar yaparken çok zorlanıyordu böbrekle alakalı mi bilmem ama 3 aylık sünnet oldu kapalı tamamen dedi çok zorlanmistr dedi elinden geldiğince hemen sünnet ettir bence oğlum çok acı çekti sürekli ağlıyordu sünnet kararını tevafuk almıştık ama böyle olduğu ortaya çıktı