Hayırlı geceler canlar 21 haftalığım doktor oan değerimin düşük olduğunu söyledi demir ilacı alıyorum düzenli fakat yeterli gelmiyor sanırım ek olarak kuruyemiş yememi söyledi ben zaten gebeliğin başından hatta öncesinden ceviz badem fıstık sındık hiç eksik etmedim tükettim varmı benim gibi olupta ek bişiler yapan ihtiyacım var 🥹