-Simge- Merhabalar bu akşam çok yüksek bir ses yüzünden yerimden sıçradım. 11 haftalık hamileyim. Çok tedirgin oldum.
December -Simge- hicbir sey olmaz merak etme :) ben de cok ödlek biriyimdir çok şükür hicbir sorun olmadı 😁
busesen -Simge- birşey olmuyor Allah’ın izniyle ben de bir keresinde eşimin geldiğini duymadım mutfakta iş yapıyordum ödüm patladı korkudan hüngür hüngür ağladım ama çok şükür bebeğe birşey olmadı
bdenerigokce -Simge- geçen unuttum hamile olduğumu ve eşimin boynundan tutup zıplayıp aşağı sarkıttım kendimi 😂 eşim şok 😂 ben unuttum gerçekten bi an, niye uyarmıyorsun dedim eşime eşim dedi ki anlamadım ki napıyorsun😂😂😂
e_blue_sky_a -Simge- yok be canım bebek hasta ise düşüyor Bi şekilde veya rahme güzel Bi yere güzel Bi şekilde oturamadı ise kese… insanlarda şunu bunu yaşadım bebek düştü sanıyor.