Hayal26 çok ağrım olduğu dönemde kullanmıştım 4-5 aylık gibiydi sanırım içtikten 1-2 saat sonra sağıyordum onu vermiyordum onun yerine akşam sağdıklarımdan veriyordum doktorum sağ dedi mi hatırlamıyorum benim içim böyle Rahat ediyordu ağrılar biraz hafifleyince bıraktım kullanmak istememiştim zaten de çok ağrı olunca mecbur kalmıştım