Ben 2 gün aralıklarla olmak üzere toplamda 4 test verdim tüp bebek olduğu için benim riskim biraz daha fazlaydı aslında doktorum 3. Testte tamam artık sorun yok dedi ama biz eşimle dayanamadık iki gün sonra 4. Testi verdik ilk testim 90 son testim 1050 cikmisti