Anacsevgidolumelek ya neden kendinizi bole bi pskolojiye sokuyosunuz bende kimyasal gbelik gcrdim arkasindan adet olmadan tekrar hamile kaldm suan 8 haftaliggiz ve hersy yolunda cok sukur herkste bu tarz skntilar olucak diye bisy yokki bence kendine kuruntu yapip uzmek yerine neseli ol gonlunu ferah tut dua et ❤