gul64 hiç korkmayın çok konforlu bi süreç bence. Spinal iğnesini hissetmiyosunuz bile, incecik bi iğne. Anında uyuşmaya başlıyosunuz zaten. Sonrasında odaya çıkınca bi süre ayaklar hareketsiz kaliyo, biraz ameliyathanenin soğuğu kaynaklı üşüme ve titreme olmuştu bende o kısım zorlamıştı çünkü bebeği de emzirmenizi istiyolar bi taraftan:) ben sanırım biraz da heyecanlanmıştım titremem fazlaydı ama yarım saat bile sürmedi. Allah kolaylık versin, hiç uykularinizi kaçırmayın, sonrasında uykuyu biraz özleyeceksiniz çünkü :)