_Buse_0505 Kızlar merhaba hani derler ya göbeğin altında çıktıysa çizgi kız,göbeğin üstünde çıktıysa erkek derler ya hep,benm bebegmn cinsiyeti erkek ama çizgi göbekten aşağı ,acaba kız mi diyorm😄😄sjzde de byle olan varmi