Aysunh canım ben meyveyi çok tüketiyorum bide her yemeğin yanında hemen hemen yoğurt yiyorum bende alışkanlık oldu. düzenli beslenemiyorum hatta son 3 haftada 2 buçuk kilo werdim bu zamanlarda iştahım kesildi yemek yemek istemiyorum kahvaltıyı geçiştiriyorum öğlen meyve yiyorum ya da tatlı bisküvi pasta vs. Akşam bi düzenli yemek yiyorum. Ben ve eşim de zayıfız genetik olduğunu da düşünmüyorum. Ama dediğim gibi meyveyi akşama kadar çok tüketiyorum.