Muhammedamine MerveGmss bana fazla gelmedi canım ondan sordum 17 gün büyük çıkmış yazmışsın benim ki 33+0 da 2.400 gr dı haftasıyla uyumluydu 35 de de o kadar oluyor zaten
Annesininkuzusu0911 Ozlem32 benimde 34 haftada 2500dü şimdi 3200 olmuş 🙊 Hemde yememde azalma olduğu halde
Swraksya Betra oy maşallah peki doktor bişey demedi mi şekeriniz falan mı var ay bende 29+5im 26.haftada 1 hafta öndeydi 1.075 gramdı Bi hafta önde dedi doktor cumartesi gitcem bakalım kaç kilo olmuş bende şeker var da ondan korkuyorum biraz..
Betra Benimde gebelik şekeri çıktı o yüzden böyle canım bebeğim çabuk kilo alıyor 👼 Dahiliye ve perinotolog da gördü. Dahiliye insülin başlattı düşük dozda perinotolog da doktoruma bilgi raporu yazdı bebeğin gelişimi tamamen önden giden haftasıyla uyumludur ona göre önlemlerinizi alın 2 haftada bir kontrol uygundur diye 🙄 şimdi bakalım haylaz oğlum ne zaman gelir diye bekliyoruz 🤗 Sağlıklı gelsinde ne zaman geldiğinin bir önemi yok 😍
Swraksya Betra sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah henüz doktorum insülin vermedi bu cuma belli olacak bakalım mümkün olduğunca dikkat ediyorum kendime ama hayırlsıı inşallah..
Muhammedamine MerveGmss 35+2 haftalığız şu anda Aralık sonu ocak başı gbi bekliyoruz Rabbimin izniyle İnşAllah 🤲🏻
Zeliha66 Prensesim77 +300 -300 oluyi aradaki fark ben 35 haftalik dogum yaptim 2600 dü ultrasyonla bakilinca dogdu 2345gramdı
Yeniievli Nazandeniz Evet ama kilosunu az buldum.s bi ay sonra gel dedi ama iki hafta sonra gidip baktırıcam artış varmı.
Biz Sanki biraz az geldi cnm bana kilosu ben 33+4 günlük 43 cm 2.300 gram 1 hafta sonra gitsem 2500 geçmiş olur siye düşünüyorum
Kelebek1 Prensesim77 neden doğumu başlatacakmış ki? Bizde 36 haftalığız ama 35. Haftada gittiğimde 2239 gr dı bizde de 2 hafta gerilik var ama doktorum normal doğum tarihini 29 Aralık olarak söyledi bebek beklerse eğer Ocak 13e kadar bekletecek sonuçta anne karnında beslenmesi bebek için en iyisi
Prensesim77 Kelebek1 aynıyız bnmde 29 Aralık dedi ama bilmiyorum ki bi iki hafta daha kontrole gdecem yani bi ihtimal öyle dedi