Şuan hastanedeyim 40+4 günlüğüm hiçbir belirtim yok doğuma dair bugün kontrolüm vardı doktorum bebek irileşiyor ve kaka yapma ihtimali de var dedi riske atmak istemiyorum ben dedi doğumu fitil ile başlatacağını söyledi bende kabul ettim şuan öğlen 1den beri fitil verildi sancılarım az bilmiyorum nasıl bir süreç izleyeceğimi ama sabırlı olman lazım iki gün bile sürebilir dedi