Cagladlr
canım ben kitikate hastane çıkışı aldım 5 li set bide penye battaniye çok beğendim kalitesini
Sonra birde kitikate 1-3 ay tulum verdim kendinden eldivenli
1-3 ay kitikate penye hırka verdim bide.😃
Mango kalitesine bayıldım ordan 1-3 ay mavi örgü hırka ve alt ayaklı örgü aldım
Mango 3-6 ay gri penye hırka aldım
Mango 3-6 ay bej örgü hırka aldım
H&M 2-4 ay 3 lü set 1 tane aldım (anvelop tarz zıbın -alt yüksek bel -şapka)
H&M 2-4 ay 5 li set 1 tane aldım( anvelop tarz zıbın-alt yüksek bel)
H&M 4-6 ay 3 lü set 1 tane aldım (anvelop tarz zıbın-ayaklı yüksek bel alt)
H&M 4-6 ay 1 adet fermuarlı ve ayaklı tulum aldım
Carters 1-3 ay 3 lü set 1 adet aldım (üst-alt-şapka)
H&m çoraplar aldım ve üçgen atkı aldım
Kıyafet bu kadar aldım şuana kadar doğumum 3 şubat gösteriyor.