Merhaba hanımlar hamılelıgınız boyunca doktor sıze kan sulandırıcı ıgne verdi mi kullanın diye, özellikle ikiz gebelik yasayanlar ıcın soruyorum. Bana sadece corospın verdi. Ve cogu kısı den duydugum gore hamılelıgın basından sonuna kadar kan sulandırıcı ıgne kullanmıslar pıhtılasma olmaması ıcın.bnı bilgilendirir misiniz endıselıyım acıkcası. 😔 Sımdıden cok tesekkur ediyorum 😊