Evrem990 Kızlar kurbanda kıyma geldi annanemden köyden orda dolapta yer olmadigi içjn anannem kıymayı bütün halde dondurmuş bize getirdiginde mecbur çözdürdük parçalar halinde buz dolabi poşetine koyup tekrar dondurucuya attim ama içjm rahat etmedi sonuçta çözdürdüm ve tekrar dondurmuş oldum.hiç böyl3 bisey yaptinizmi bi sorun oluyormu içimden yemek gelmiyor nedense:(çöpede atmaya kıyamiyorum.bakteri üretiyor vs.yaziyir internette bide hamileyim ya daha hashasim
gamzecgr Evrem990 gıdacıyım evet kesinlikle kullanmayın bakteri üretir besin zehirlenmesine sebep olabilir aklınızda olsun çözdürülen eti tekrar atmak isterseniz yağsız kavurup öyle atın geri o zaman tekrar dondurulabilir
Feri123 Evrem990 benimde dolabım bozulmuştu kiymalar etler eridi başka dolap bulana kadar,ama tekrar koyduk ve hiç kokma bozulma vs bişey yaşamadım canım
Nagihsall Asla yemeyin onun yerine keske kavurup koysaydiniz. Yuksek sıcaklıkta bakteriler öldüğü icin sıkıntı olmazdi.
Thenorth88 Soğuk zincir diye bir durum var, bir kere dondurulan kıyma çözdürülüp tekrar dondurulmaz, tehlikelidir, bir çok insan var bu şekil tüketen ama gerçekten tehlikeli, hele hamileyken aslaa yemeyin
Drysvrucr Et ya da benzeri şeyler defalarca donmaz. Sadece bir kere çözdürüp hepsini kullanmak gerekir