Sevgili anneler merhaba 30. Haftadayım bebeğimin boyu 40cm eve gelince aldığım yeni doğan hastane çıkışı kıyafetlerinin boylarını ölçtüm 45 cm civarı e bebeğim şuan 40 cm niye böyle acaba 3-6 aylık tulumlar da 52 cm çıktı niye öyle anlamadım bilindik markalar da aldım aslında