Kızlar benim geçen sene belimde yırtılma oldu hareket edemedim iki ay boyunca ameliyat olmadım ama doktorlar gençsin zamanla toparlanirsin dediler. Fıtıktan dolayıda belim senede iki defa tutulurdu ve iğnesiz geçmezdi şuan 38+3 günlük hamileyim dün belim yine tutuldu bugün özelde ki doktorum beyin cerrahiyle konuşman gerekiyor yırtılma normal doğuma engel olabilir dedi şansa yarın resmi tatil doktorlar çalışmıyor bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı acaba?