EsRa587 Elif-Tek 6.3 benimde yarın kontrolüm var geçen hafta keseyi gördük bu hafta bakalım kalp atışını duyacak mıyım dua edin kızlarrr banada 😘
Damlagrtn EsRa587 benimde aynı 6 haftalık geçen hafta keseyi gördük bu hafta inşallah kalp atışını dinlicez
Mesepalamutu Hayırlısı olur inşallah hepimiz için uygulamaya göre şuan 38 günlük bende şuan hiçbir belirti yok cuma günü olan randevumda kese ve kalp atışı icin erken mi sizce onun hayalini kuruyoruzda 🥲