ibrahimlichinare İyi akşamlar herkese 36+4′ten💖 Artık o kadar sabırsızlanıyorum ki, çoğunluk ne zaman doğurdu merak ettim🙏
Mustafayigitvebeytugannesi ibrahimlichinare ilk oğlum 43 haftada suni sancı ile normal doğum. İkinci oğlum 39+4 de suni sancı ile normal doğum. İkisinde de sıfır sanci ile gittim ilkinde açılma hiç yoktu ikincide 1 cm açılma vardı. Üçüncü oğlum 35 haftada kendi sancimla doğdu bu biraz sabırsız çıktı 🥰
ibrahimlichinare Youngmotherr 🤣🤣🤣 Bizimki gelse artık diyorum siz nasıl sabr ettiniz o kadar😃 37 haftalığız
Avril Son dönemde insanlar geç doğuruyor sanki istisnalar hariç tabii her şeyin normal gittiği hamileliklerde sosyal medyada çevremde falan gördüklerim 39 40 tan aşağı doğuran yok Haftadan sonrası zorlamaya başlıyor anneyi 40 a kadar dayananları gözlerinden öpüyorum valla 🤣
momtubb İlk oğlumu 42. Haftada doğurmuştum 😀🙈 , 2.oğluşumu planlı sezeryan olacağı için bilemiyorum doktorumuzla haftaya konuşacağız inşallah, 34+2 den selamlar 🥳
Selooooooo 32+3 36+3 doğdular 🥰 32 haftalık doğan ekim de 4 yaşına girecek 36 haftalık doğan da 1 yaşında 🤲
Kdr03 38+1 den selam uykusuz geçen 1 ayın sonunda nasıl olacak ne zaman gelecek çok merak ediyorum her an doğacak gibi hissediyorum ama henüz bir şey yok 🤷♀️