Mediha99 RSsuer 39 oldum ve 37 den beri 2 cm açılma ve sizden daha yoğun ve ağır sancım var ama hala ilerleme yok açılmam da perşembe günü suni sancı verilecek canım benim 😮💨
piemses_annesi RSsuer 3 4 defa sancı kasılman olmuş canım normaldir o bebişin kalp atışları da güzel 🩷
RSsuer Mediha99 Sağlıkla bir avazda kucağına alırsın inşallah canım 🙏🏽 Bakalım bizim bebiş ne zaman gelicek 😄