Nimet-96 Ben yaptırmadım sizede yaptırmayın veya yaptırın diyemem 🤷🏼♀️ ama ilk olarak sağlık ocağında açlık ve tokluk kan şekerinize baktırabilirsiniz ben öyle yaptım. Biraz yüksek çıkmıştı tokluk kan şekerim. 3-4 gün kadar kendi kendime şeker diyeti yaptım, yediklerime dikkat ettim sonra tekrar baktırdım düşmüştü. Tabi ben riske atmadım yinede diyetisyene gittim bi liste aldım . Ona tam olarak uyamadım ama ne yememem gerektiğini gördüm öyle yaptım. 38 haftanın içindeyim şuana kadar herşey normal ilerledi bi sıkıntı yaşamadım. Ki zaten şöyle bişey de var şeker yüklemesi yaptırırsanız ve yüksek çıkarsada diyet verilecektir veya çok yüksek durumda insülin başlanıyor zaten. Yaptırmak zararlı veya yaptırmamak zararlı diyemem bende çok kararsızdım çünkü ama böyle bir yol izledim 🌸