Ya anlamadığım bir şekilde hiç iştahım yok kızlar şu 1 haftadır aşağı yukarı😣 inanın sabah yediğim 1 dilim peynirli börekle duruyorum… asla yiyemiyorum.. gazım şişkinliğim falan da yok.. bir iki haşlanmış brokoli yemek için zorladım kendimi ama aslaaa yiyemedim.. su içiyorum normal ama yemek.. Böyle olan oldu mu? Saat 12itibari ile 37+3 oluyorum